tiistai 22. maaliskuuta 2016

USA - melkein


Vanhojen valokuvien joukosta löytyi taas seuraava kohde Melkein-sarjaani, johon kerään maita, joissa olen melkein käynyt. Niin on siis asiat, että olen käynyt USA:ssa vain melkein. Se tapahtui ensimmäisellä vuoden pituisella maailmanympärysmatkallani, joka kulki reittiä Singapore - Japani - Malesia - Australia - Uusi-Seelanti - Fidzi - Cookin-saaret - Havaiji. Teoriassahan olen toki USA: ssa käynyt kun olin muutaman viikon Havaijilla. Kaiken lisäksi paluulennon vaihto oli vielä Los Angelesissa. Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että en ole oikeasti ollut USA:ssa. Mukavaa silti oli surffaripoikien valtakunnassa  Honolulussa, mahtavia maisemia ja upeita aaltoja. Ehkä sitä joskus tulee vielä poikettua oikeastikin Ameriikan ihmemaassa. Muutama kutsu on jo vetämässä. Pitkä lento ei vain oikein innosta ja toistaiseksi on ollut muutakin katseltavaa. Japaniin menisin uudestaan ja Uuteen-Seelantiin ilman muuta, jos vain matkan varrelle sattuisi sopivasti. Oli muuten ihana vuosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti