tiistai 7. lokakuuta 2014

Asennetta



Oikean palveluasenteen luulisi olevan itsestäänselvyys asiakastyössä, mutta niin ei aina ole. Kun saa osakseen hyvää ja ystävällistä palvelua, voi olla varma, että paikka jää mieleen. Helsinkiläisen konditoria Briossin henkilökunta teki vaikutuksen. Lounaskiireiden keskellä henkilökunnalla oli aikaa hymyillä ja jutella ystävällisesti asiakkaille. Pöydistä siivottiin likaiset astiat tehokkaasti ettei uusien tulijoiden tarvinnut itse raivata tilaa lautasilleen ja ympäristö näytti koko ajan siistiltä ja kutsuvalta. Tyytyväisyyttä ruuan makuun käytiin tiedustelemassa heti alkumaistien jälkeen. Hyvän palvelun lisäksi maut ja hinta lounasruuissa olivat kohdallaan. Hyvä syy poiketa Briossiin Kalevankadulle. Itse söin maistuvan poropastan, myös keittoa oli tarjolla. Kaikki tarjottavat leivonnaisia myöten tehdään paikan päällä itse. Toivottavasti Briossi jaksaa pitää laadun ja palveluhengen korkealla. Pieni hauska ja ystävällinen yksityiskohta oli se, että kun en halunnut lounaaseen kuuluvaa sämpylää, niin se ystävällisesti tarjottiin pakkaamaan pussiin mukaan vaikka välipalaksi. Kiitos, maistui hyvältä!

    www.briossi.fi

2 kommenttia:

  1. Jos joskus keskella viikkoa satutte Orivedelle, menkaa Pitopistaasiin lounaalle. Maukasta edullista kotiruokaa ja iloinen palvelu.

    VastaaPoista
  2. Jälkkärikin näyttää aika herkulta...

    VastaaPoista