perjantai 17. heinäkuuta 2015

Kosmeettinen ongelma



En ole kosmetiikka ihminen, mutta nyt olen löytänyt voittajani. Inhoan käsirasvoja, kun niistä jää käsiin inhottava pinta ja ne yleensä haisevat pahalle tai sitten ei millekään. Opiskelukaverit kiusasivat minua tämän ongelmani takia ja uhkasivat viedä minut valmistujaispäivänä kokovartalorasvaukseen.. Hyiii!! Ahdistelivat minua päivittäin piirittämällä minut rasvoineen. Laukusta löytyi aina joku rasvapurnukka läträttäväksi. Hävetkää koulukiusaajat edes näin jälkikäteen! Naamarasvat ja puhdistusaineet väistän kaukaa jos vain voin. Meikkaankin sen verran harvoin, että minun meikkilaukustani ei löydy juuri mitään. 

Kävimme teinin kanssa alkukesästä kosmetologilla ja hän suositteli koko perheelle ihon puhdistukseen yllä olevaa purnukka. Ajattelin mielessäni, että otetaan, mutta jätetään kyllä varmaan teinille käyttöön. Yhden kerran kokeilun jälkeen ihastuin kuitenkin oitis tähän ihmeaineeseen. Ensinnäkin se tuoksuu mielestäni tosi hyvälle, mutta ei liian voimakkaalle. Puhdistuksen ja pesun jälkeen on tosi raikas olo. Sormissa se tuntuu miellyttävälle, ei niljakkaalle, rasvaiselle tai mönjäiselle. Olen ihan myyty. Olen tykästynyt purnukkaani niin että suostuin ottamaan sen mukaani savusaunareissullekin ja se on paljon se. Savusauna on paikoista parhain, mutta hyvä on Gatineaukin. Käsiä en kyllä edelleenkään rasvaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti